Sunday 19 June 2011

Viktig påminnelse

Jeg har hatt denne blogposten her ferdig en stund. Jeg har bare følt meg litt motløs og udugelig så jeg har ikke lagt den ut. Men i dag morges så leste jeg en melding fra en blogger ved navn Therese.
Hun skrev:
nydelige bilder! Likte spesielt det der bruden legger hodet på brystet til mannen. tok mine første bryllupsbilder her om dagen selv, og tittet mye på bildene dine som inpirasjon før jeg ble kastet ut i det:D

Det varmet så å få en sånn kommentar. Jeg tok en tur inn på bloggen hennes og fant dette innlegget: Therese
Det minnet meg på noe viktig. Vi er våres egne værste kritikere. Jeg sammenligner ofte mine egne bilder med de som har gjort det i flere år. Hvis man klarer å gjøre det og føre over noe bedre og positivt til sine egne bilder er jo det bare bra, men hvis man blir motløs og føler man ikke strekker til da virker det jo imot sin hensikt. Foto er noe man må jobbe med hele tiden og man er aldri utlært. Det er jo egentlig det som er så spennende med foto, at man hele tiden kan lære nye ting og hele tiden ta kunsten til det neste nivået. Jeg må bare lære meg å huske på at jeg er der jeg er og jeg kan bare prøve jobbe mot å bli bedre. Det er tross alt ikke lenge siden jeg plukket opp et speilrefleks for første gang og ante INGENTING om verken blenderåpning, lukkertid eller hvordan bruke det naturlige lyset. Og jeg har en hel masse å lære fortsatt. Men jeg må bare prøve å tenke at alle må jobbe for å komme seg videre og bli bedre. Jeg har jobbet, lest og prøvd mye. Jeg er der jeg er nå og hvis jeg bare fortsetter og ikke blir motløs så vil jeg komme meg videre.
Takk Therese, for at du minte meg på at man må holde på gleden og troa på seg selv:)


Så her er noen flere bilder fra bryllupet til Mia og Aaron:


Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
PhotobucketPhotobucket
Photobucket

3 comments:

  1. Slutt aldri å ha trua på deg å fotograferinga di, for det gjør ikke vi som ser bildene dine og kjenner deg... :) ps. Nå er det en fotograf i Tyrkia som er mektig imponert over deg, Hehe:D skrøt hemminsløst av deg og fotoutstyret osv..:)))) Kleeem

    ReplyDelete
  2. Du tar igjen, fantastiske bilder. Så jeg får nesten lyst å kjefte på deg litt for at du ikke alltid har troa på at det du gjør er bra nok. Men jeg skal ikke gjøre det, for jeg vet eksakt hvor vanskelig det er! glad innlegget mitt gav deg en liten vekker:) og igjen, du er stor inspirasjon! Therese

    ReplyDelete
  3. Hei Anette :-) Jeg er glad du la ut bildene og jeg forelsket meg helt i bilde nr. 2. Et kjempe flott øyeblikk du har fanget! Jeg ver hvor lett det er å føle seg motløs, men du har ingen grunn til det. Stå på videre, kos deg med bildene dine og ha det gøy :-) Gleder meg til å se flere bilder fra deg!

    ReplyDelete